Regn för evigt?

Igår, trotsades regnet (eller på grund av detta), bara strömmade in gäster. I stuga. Till sist hade vi inte mer att bjuda på än vin och chips. Fattigt...  Men vad ska man göra? Iaf hade ingen tråkigt. Helmer åkte traktor med farfar och var i allmänt trevlig och snäll. Gick t.o.m. till skog med Leo och Andre för att kolla björn brottsplatsen. Det var tråkigt att  A 6 P & E kom och hämtade han.
Idag kom jag hem med den Stora Vilda Aros. Han var inte vild alls, utan trött och därför snäll. Nu sover han och jag kollar då-då på dammsugare och funderar - ska jag  använda det eller inte? Evig regn gör ingenting bättre. Tvärtom. Vill bara gömma mig under täcke. Men kollar från fönstret och - vad ser jag? Finns folk som trotsar regnet och fiskar! Ja, det är ju inspirationskälla. Ska städa! I söndag kväll...




Kommentarer
Postat av: Sofie

undrar jag också...gick lätt att sova bort denna dag...tråkigt för alla lediga...men jag lider inte med de för jag hade en riktigt usel ledigvecka med massor av regn jag å :))

2012-06-10 @ 16:32:08
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0