Nu är bråttom

Alltså... att det är så konstigt att det räcker inte alls med tid när man har börjat semester. Och det började för mig igår klockan 12.00  Så att direkt efter att semester började åkte jag till stugan och kluvade mer ved. Och aktade fingarna, så klart... eftersom min mellanfinger är fortvarande den blåaste i världen :D Och då var det att sy ihop tröjan...



och efter det... spela på dator. Bomba bollar. Fattar inte själv vad är det för sorts semester firande? Så jag kallade på min älskling och vi åkte till våra lilla ROCK CAFÉ...



Och då surrade vi vidare. Jag hade redan packat presenter till Markus, men det är ju så mycket allt möjligt som man ska bära med till två veckors semester... Och måste springa till tvättmaskinen... Tvättar allt! Men... Vad är det rätta att ta med och hur blir väder? Oh, vem skulle veta det...

Kommentarer
Postat av: Sofie

ha en trevlig semester....snygg tröja...

Svar: Tackar-tackar och önskar detsamma for dig. Vi ses :D
SymfonyM

2012-06-19 @ 20:54:40
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0