Jan-dag i Estland

Festdag i dag och ute är ösregn. Känns så bekant och trevligt eller vet inte ens hur ska man uttrycka sig. Är riktigt frustrerad, nästan arg. Vi har Trevor, som vägrar att somna, vi har slut barnmat och ännu inte köpt ngt att grilla. Och är det ens mening att köpa grillkött? Vem ska grilla i regn? Iaf... förhoppningsvis ska vi snart ut. När pojke har sovit, någon gång. Då ska jag ringa till min bror och han kommer att hämtar oss och vi åker till Tabasalu vindkvarn. Hoppas att jag blir på bättre humor då...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Inte för att vara taskig men vi har haft ett kanon väder här....ha det så bra...drar snart på jobb..

Svar: Stackars arbetare. Ta semester! Här händer det mycket spännande :D
SymfonyM

2012-06-23 @ 18:12:28
URL: http://auktsjaur.blogspot.com
Postat av: Anonym

Här har vi haft kaninväder också.
Nyfångad öring stekt i slutet i grädde.
Var jävligt gott.
/-Anders

Svar: Hm, låter mums... Vi fick klara oss med grillar och massor med kakor :D
SymfonyM

2012-06-24 @ 03:24:00
Postat av: Sofie

Min semester kommer....jag får igen allt jobbande sen :))

Svar: Duktig :D
SymfonyM

2012-06-24 @ 15:38:58
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0