Hos mamma

Hälsade idag på min mamma. Hon hade lagat ny potatis och köttbullar med ost inne. Var så jävligt gott. Även Markus, som tycker inte om nästan någonting (godis räknas inte), ät hur många som helst. Med ketchup... Och brors dotter fyllde tio år. Hon fick en klänning till present från min dotters klädbutik. Oj vad hon blev lycklig! Och varför inte? Klänningen satt perfect, lång och smal som hon är.
Markus spelade lite fotboll med pappor (gubbarna) och jag och till sist, less på det, började springa efter flickor, födelsedags barnets kompisar. Själv tre år! Och det är bara början. Tydligen. Glömde hem både kameran och mobilen, så tyvärr blev det inga bilder. Är så arg på mig själv. Men imorgon ska vi till min syster och DÅ ska det fotas. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0