Helg!

Tillbaka från jobbet! Idag gjorde jag lite regissör-jobb. Nämligen filmade jag mr. Milo, när han lekte med sin fjäderboll. Och lilla filmen kan ni se HÄR. Efter hård jobb blev han lite trött och la sig för att vila...  Men först måste man ju tvätta sig eller hur?



Senare, när jag var redan hemma, före att gå och handla, gick vi och spanade på stadens nyaste café. Och verkligen, det var omgjord...



Nu är man hemma igen. Vi har ätit middag och jag drömmer om morgondagen, då ska jag göra vad jag vill! Skulle bara vilja veta var är det, vad jag vill. Tills det ska jag gå och ge en skön massage åt min duktiga make som har idag planterat en massa blommor ute i blomlåda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Startade datorn mot min vilja.

Beroende??

Vilken regisör!!

Men med en skådespelare som Mr Milo är det väl rätt enkelt.

Filma Dan vet jag. Skulle vara intresant att...kanske.....

Ha det(-Anders

2012-06-08 @ 21:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0