8.25

Klockan är 8.25. Jag är på jobbet. Gjort allt jag ska göra. Kokat också kaffe och skulle ha en lugn stund före min arbetskamrat L kommer, men jobbkatten saboterar. Igår ät han upp en del garn och bit den så att jag fick knyta ihop det flera gånger. Och då tycker han om för att krypa upp på min axel och hoppa på stickning eller på datorn. Beror vad jag gör. Ja, allt det för att få uppmärksamhet. Till sist blev han trött! Efter att puttat ner blomman från fönsterbred, så att krukan blev trasig och jord var överallt. Han är helt enkelt en liten mysig (och faktiskt snäll) plåga-bollen. Men nu har jag gett mr. Milo mat och han blev busig. Men eftersom jag nu valde kaffe och dator framför han, är han lite syr på mig och gick in i sin blå-gul rör men en penna som han lyckades tjuva från bordet. Ja, du! Vakta det där. Jag har flera pennor!
Jag tänker äta frukost :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0