Tillbaka hos min älskade...

...refill kort. God hjälp... att jag ens låt mig övertala av de oförskämda säljare i Telia. Men nu är abonnemang-lidandet över. Till och med från klockan 04.17 i natt. Det var då dom meddelade om pågående ändringar. Hur trevligt som helst. Jag förlåter dom anyway. Av ren glädje har lekt med min mobil timmar nu på morgonen utan att det tickar pengar till räkningen med jämna mellanrum. Bara ringningsavgift och 0 kronor när jag öppnar internet. Trådlös här hemma. Inte alls som förut. Snacka om att vara glad!
Och nu fortsätter jag att läsa, ringa och ordna en ISBN nummer för att sälja min sista bok också på internet. Bra dag för mig idag! Önskar det till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0