Spännande?

Har kollat en del andras bloggar nu på sista tiderna. Över 120... Inte är det hemskt mycket, men ändå. Dags att göra en pytteliten sammanfattning? Tror det. Olyckligt nog, men har inte hittat något spännande där. Överhuvudtaget. Kanske inte kollat på rätta sidor? Men hur hittar man dom? :)) Men vad jag har hittat, vad läst. Ja-ja... Det flesta har varit unga flickor, mest skolflickor, annan stor del är unga mammor. Bland dom enstaka gamlingar, typ kvinnor jag är stolt mormor (oj-ja... förstår ju det) och gubbar alltid på jakt (spelar ingen roll efter vad. Tydligen känslan sitter i generna....). Men som sagt mest flickorna. Och vad står där. Ja... har ätit frukost/har inte hunnit äta frukost. Vidare  -  har köpt/skulle vilja köpa.  Ska jag nu - ta en promenad/orkar inte ta en promenad idag. Och då for man veta vad dom har ätit eller gjort till middag. Och man kan se en massa bebisbilder. Roligt med bebisar! Dom är allas framtid. Och då finns det faktiskt en del friluftsmänniskor. Helt okänd fenomen för mig. Jag skulle vilja i stället sitta i teater. Det är sant och mycket roligare. Eller i café. Och prata om litteratur eller om kändisar. Saknar helt enkelt mitt gamla liv i stor stad. Och tiderna ändras. Svårt att acceptera, tyvärr... Aj, känns att jag har vaknat på fel sida!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är tillåtet att vara bitter...en helt naturlig del av livet...vissa dagar så är det bara så....det finns ju livstilsbloggar..där borde du kanske finna något...jag gillar bloggar med bilder...

2012-01-31 @ 15:55:57
URL: http://auktsjaur.blogspot.com
Postat av: Monika

Du Sofie, du lyckas alltid uppmuntra mig. Tackar :D

2012-01-31 @ 16:45:50
URL: http://symfonym.blogg.se/
Postat av: Terese

Hihi kan inte annat än hålla med...har suttit som du i omgångar och spanat in bloggar men oftast kammar man noll...och med dessa ord menar jag inte att min blogg är så mycket mer spännande;-)

2012-02-01 @ 09:11:06
URL: http://oetibommet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0