Spännande för att...

...nu är bara en timme kvar och jag åker till flygplats för att hämta mina gäster. Otroligt spännande vad dom tycker om mitt liv här. Det är ju ingen storstad. Fast gamlingar behöver inte så mycket av det surrande festliv, tycker jag. Eller rättare sagt viktigt är det att jag inte behöver, annars skulle jag vara tvungen att flytta. Eller hur?  Nej... Vill inte ens röra sig alls. Lat som... vet inte vad.  Men nu måste jag börja röra mig ändå. Tillfälligt iaf. Och... Gästerna har ringt flera gånger för att veta allt om skidåkning, badhuset, skoteråkning, shoping... Började tänka, men kommer inte ihåg när var jag i badhuset sist. Tio år sedan? Elva? Nej... hopplöst! Tiden går fort. Verkligen. Bäst jag börjar göra allt i ordning, fort-fort,  including myself !!!


Kommentarer
Postat av: A-Amandaa

Hej.

Eftersom det är så många som undrar om hur det var när jag hade en hjärntumör så har jag gjort ett inlägg om det. Tror det finns flera där ute som har varit med om samma sak.

här:

http://vimmelhimmel.blogg.se/2012/january/hjarntumor.html#comment

2012-01-05 @ 11:27:04
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0