Snackat skit

halva dan med kompis på GRODAN och nu mår man bra. Konstig eller inte? Vet inte. Men att bara genom babblande kan man slappna av och få energi. Det passar mig. Faktiskt. Men nu är man hemma igen och eftersom det är fredagskväll då ska man tänka ut ngt riktigt smaskigt till middag. Och då finns det så klar semlor också!
Nya stickpinnar är underbara. Man skulle kunna sticka hela natten ut. Dåligt bara att garn tog slut och visst har jag beställt, men när kommer paket? Dom där, som vill sälja, tycks inte ha bråttom. Nej-nej... Men inte ska jag gnälla över det. Jag har bok att läsa även om det har blivit så tråkigt att jag håller på att somna. Kanske blir bättre, mera aktiviteter, efter några sidor. Man får ju hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0