Överraskad!

Ny år, starka vindar. Kollade  på förra årets litteratur redovisningen om mest lästa böcker. Och ups... där var också mina... På  olika biblioteks listor. Roligt. Faktiskt. Fick energikick dessutom.







Och kollade lite vidare på internet tills jag fick en till överraskning. Även Stockholms Stadsbibliotek han min bok "Du vet att jag hittar dig" på estniska. Wau, måste jag säga! Känner direkt att jag vill börja skriva mer... Men i stället måste man gå och handla mat. Idag kommer norska gäster och ska vara här över helgen.  Hundparning är inte att skoja med eller hur... Dom har hittat "det rätta" för deras tik i Arjeplog. Lycka till, säger jag bara, själv ska man jobba i helgen. Efter att man har förberett före gäster, lagat en massa mat och köpt garn före man ska till jobbet - för att sticka. Roligt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0