Otur igen!

Vet inte vad har hänt med alla möjliga relationer Monika versus maskiner. Det börjar bli riktigt tröttsamt. Århundrade av teknik och utveckling. Bla-bla-bla... Denna gång var det fritös som gav upp. Tydligen för att göra mig förbannad. Men så är det och som straff ska han nu till soptippen. Bay-bay fritös!
Hällde över oljan till en panna och ska göra pommes frites ändå. Och bättre att de blir goda eftersom snart kommer barnet och vill äta!
Dessutom är jag arg på mig själv eftersom har jag tagit fel bok att läsa. Håller på att somna direkt efter tio rader. Boken började intressant men då hoppade författaren Majgull Axelsson plötsligt tillbaka i tiden och - blev fast där. Samma med personerna i boken. Förstås.  Ooh... Och tills dom får komma tillbaka kan jag ju laga mat och sticka lite av min påbörjade stickningen. Som ska bli en fin klänning. Till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0