Nytt år med nya...

Just! Med nya utmaningarna. På det påpekade alla igår. Dom som tyckte att jag behövde INTE vara ledsen. Håller med dom. IDAG :)) Och tänker hur mysigt vi hade...



Har förberett för nästa gäster, som jag kommer att hämta från flyget imorgon. Har städat. Har laddat upp alla bilder. Till datorn iaf. Har kollat ut från fönster. Bläää.... Inte det bästa vädret. Och efter det kollade på TV-n och upptäckte att jag precis hade spelat över en film som jag hade inte ännu kollat! Jädrans... säger jag bara! Fast jag tror att jag överlever det :))


Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Gud vilket gulligt kort :)



SVAR: Men gud vad snäll du är, vilken härlig kommentar. Blev jätteglad när jag läste. Och jättekul att du blev medlem på blogvertiser, lovar att du inte blir besviken :D Hoppas du stannar hos mig :D

2012-01-03 @ 15:34:49
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Monika

Det gör jag absolut! Ser att du har haft flera uppdrag! Duktig är du :D

2012-01-03 @ 15:47:02
URL: http://symfonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0