Nu vet jag

Efter några timmars sov och stickande idag (sista väst är nästan klar) har jag bestämt mig för att läsa vidare Axelssons bok, som  jag hade redan börjat läsa. Men att sitta i lugn och ro och sticka, var också trevligt, fick många tankar att tänka på.  Mest drömmar. Men visst är det jättetrevligt med gulliga, trevliga drömmar. Som är realistiska. Som att nästa vår bo i två månader i Frankrike och bara vara fattig författare och skriva-skriva-skriva. Ska försöka komma i gång med detta redan tidigare så klart. Kanske redan imorgon? Och att det skulle bli lättare, möblerade vi om min skrivstugan som egentligen är bara ett rom. I ställe att stirra på väggen får jag nu kolla ut från fönstret. Och drömma vidare utan att skriva... kanske...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Får du med dig då gör du det bra :))

2012-01-17 @ 17:18:26
URL: http://auktsjaur.blogspot.com
Postat av: Monika

Sofie! Tack för förtroende :D

Hoppas också att det blir ngt vettigt av tiden bakom datorn... :D

2012-01-18 @ 10:20:59
URL: http://symfonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0