Matberoende... kanske? Men svar är - ja!

Nu har jag bakat de estniska pontśik.



Och ätit upp de flesta. På bilden är bara de som är kvar. Och nu blev glad. Plötsligt. Hoppas att det räcker till flera dagar... Glädje alltså. Och nu började jag tänka -  kanske är  jag matberoende? Visst är jag redan beroende av vissa saker. Som musik (därför lyssnar jag aldrig ngt). Men jag ska inte räkna upp andra saker jag är beroende av. Det ska vara hemligt.  Men om man nu tänker vidare... man har ju hört talas om tröstätandet! Det har jag  själv aldrig gjort. Men att vara matberoende, det är också nytt för mig. Och hur påverkar i så fall t.ex.  morötter eller ärtsoppa på mig? Nej, vill inte ens veta.
Kanske fick jag bara en sockerkick?
Oh, vad är det för konstigt dag idag... Hoppas att imorgor är allt igen som det ska vara. Inklusive jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0