Jobbat så att oi-oi-oi...

Har jobbat hård i min 24-timmars arbetspass. Här är bevis också :)



Visst är jag duktig? Nu är jag klar med två västar av tre planerade. Lilla Elly har redan fått sitt. Fast det var menad till Helmer... Tyvärr var det för liten åt honom. Men nu stickar jag större. Till stor-grabbarna.
Gästerna Jan och Elisabeth har åkt, snart ska jag hem från jobbet och då är det bara vi två. Till middag. Efter det väntar en skön bad och kanske ska jag läsa en bok. Fick en till julklapp och har börjat läsa det. Faktiskt.  Någon bad gay i boken har rotat i huvudpersonens hytt på färjan och - till och med - kissat där, i rummet. Och inte på toa. Vill också, som hon i boken, veta vad är det för förbannade typ som gör så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0