Har det på mig...

Min nya armbandet. Och det gör mig gladare. Det är så fint. Tack för Sofia som är så otroligt duktig och kan göra såna fina saker.



Fortsätter kampen mot lathet. Och hur gör jag det. Ja... Ska gå en promenad med grannen och då har hon bjudit mig in för kaffe. Visst är det skönt! Tycker redan att jag är bra på att vara duktig! Måste säga att det är trevligt med lediga dagar. Bara att det känns som om de glider förbi för fort. Men om jag gör flera olika saker, kan det då kännas att dag har varit längre? Nej, det skulle jag bara inbilla mig. Man kan inte kämpa mot tiden. Eller kan?
Oj-ja... Bättre göra sig i ordning. Snart ska man ut och där är KALLT. Trots allt är det vinter.

Kommentarer
Postat av: Anders

Vinter..om jag vore författare så skulle jag vara glad åt en sån period av stillhet för skrivandets skull.

Men och andra sidan..man blir hemmablind.

Snö..snö..snö...vackert..snö...snö..men va fasiken sluta nu...snö...snö...snö..snö...jävla vinter lägg av...snö...snö..snö...snö..snö..snö.........hallåååååå...snö.......snö....snö...............

/-Anders...snö....snö..........snö

2012-01-25 @ 23:37:02
Postat av: Monika

Anders - Hej på dig också!

2012-01-26 @ 09:52:01
URL: http://symfonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0