Drömmardag!

Drömmer om att fika ute hos elden, drömmer om att åka skoter och att man ikväll skulle kunna äta middag på stranden och kolla på solnedgång. Drömmer om så mycket annat också.
Älskar faktiskt det att jag trivs så bra med mig själv. Då kan jag trivas med andra också, tror jag...
Hatar bittra och gnälliga typer som har tappat hoppet. Eftersom sådant kan jag känna själv. På det är jag ganska bra, behöver ingen konkurrens där.
Men nu ska jag faktiskt ägna mig åt skrivandet. På ett sätt eller annat.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men härlig inställning....utan drömmar så kan man lika väl dra täcket över huvudet...det är ju genom drömmarna som man får ett liv..

2012-01-26 @ 15:48:25
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0