Dagen började beautifully!

Dagen började som sagt beautifully... Några förberedde sig före frukost, det fanns en som ordnade det. Samtidigt fick jag kaffe serverad vid sängen. Annars skulle jag inte öppna ögonen. Tack Dan! Du är ju snäll. Det finns en anledning att jag är gift med dig :) Till slut vaknade jag och då började det roliga.... Först öppnades inte gästernas bilens dörrar. Vi bor ju i en is-land. Och jag kan vara Isdrottningen! Men saken var det att dom ville tanka bilen och det gick ju inte. Men som tur finns det folk som vet vad man ska göra. Dan fick upp dörrarna efter vad passade Elisabeth på för att promenera med hunden.



Nästa roliga, eller inte roliga för någon vardet att när vi åt frukost kissade gäst-hunden Larstjønnas Voda på min matta. Hur kul är det, va? Efter händelse med kissande hund och en del annat morgon mys som att låta tiken slicka tallrikar...




...ville Elisabeth skriva ut några papper. Hon slog på datorn, hittade det rätta... men fick ingenting från skrivaren. Färg var slut! Ja, vad gör man? Jag sprang, rättare sagt hoppade in i bilen och åkte till affär för att köpa färgpatroner.
Och nu, till sist, är allt i ordning. Gästerna har åkt i väg för att para hund. Förresten, dom tog med Dan också. Undrar varför... Men OK! Jag ska nu laga mat, för dom så klart, eftersom dom tyckte om min kyklingssoppa igår, och efter det ska jag till jobbet. Blir en lugn kväll. Kan man ju hoppas...




Kommentarer
Postat av: Sofie

Tur att någon håller dig sysselsatt :))

2012-01-14 @ 20:03:20
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0