Vad är det fel?

Det är dagens fråga. Vad är det för fel på mig? Förstörde en... Men allt började faktiskt så, att barnet lekte så bra...





Och då fick dom mat och jag la dom. Skulle njuta min stund. Med kaffe. Men, men... Hällde sista droppen i mugg och började diska. Då hände det. Tappade del lilla skruven som håller ihop presskannans lock... Fick panik! Jag är ju bara en barnvakt (fast med alla rättigheter). Men att förstöra andras presskanna... Det var INTE överenskommelse. Det kan man ju inte göra. Så jag började gräva i tvättställe och eftersom jag inte såg vad jag ville, då skruvade jag upp en skruv... Och allt rasade! Tvättställe slutade vara tvättställe. Ingen koppling till avloppet... Så jag sökte i panik efter skruvmejseln och tur för mig - hittade! Men att få alla rör på plats och att hålla och skruva... Hjälp-hjälp-hjälp!!! Klarade det till sist. Efter två timmar...





Så nu är mitt kaffe kall, barnen vakna och kollar Baby TV, jag hittade inte presskannans lillaskruv men till sist fick jag röret ihop igen. Och måste ut för att köpa en ny presskanna....
Suck, suck, suck.....


Kommentarer
Postat av: Fanny

Inte säker på om jag hänger med. Tanke?

2012-02-26 @ 20:59:46
URL: http://delilahpurple.blogg.se/
Postat av: Fanny

:)

2012-02-27 @ 00:42:47
URL: http://delilahpurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0