Tårar

Nu har jag, till sist, läst genom också de sista sidorna av boken.



Ja... Läst klart. Eller läst-läst... Rättare sagt har jag gråtit mig genom de sista sidorna. Till och med. Ingen lätt-läst bok, egentligen, ska ni veta. Mycket depression bland personer i boken, fast dom själv visste inte om det. Slump-händelser, som ändrade livet, fast dom inte visste om detta heller. Då. Och bara att undra hur lätt en elak pajas förstör flera liv. Driver en direkt till dödens kalla händer. Och det finns faktiskt en som klarar sig genom livet, eftersom hon har lärt sig att försvara sig själv. Konstig kanske, men hon gör det "försvara sig" i verkligheten bara så att helt enkelt leva sitt eget liv. Och hämnar på den där elaka pajasen. Men bättre om ni läser om allt detta själv. Trodde inte i början, men det är värt det. Att läsa :D
Men nu måste jag göra mig i ordning. Göra mig fin. Nämligen har jag bjudits ut. Till middag. Av min kära make. Det är trots allt ALLA HJÄRTANS DAG idag. Och jag önskar till alla er där ute i världen en trevlig dag och kväll samt All the Best!
Om det behövs hjälp eller rätt stämning, då kan man rekommendera...



Kommentarer
Postat av: Sofie

Inte dåligt..vars var ni och åt?? Jag fick fina blommor av Jonas :)) Man får ha EGO dagar...det har jag ganska ofta :))

2012-02-15 @ 19:05:39
URL: http://auktsjaur.blogspot.com
Postat av: Monika

Vi var i Aphrodite och åt och då gick vi vidare för att dricka kaffe :D

2012-02-15 @ 19:18:24
URL: http://symfonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0