Tack!

En liten solstråle, som denna



Och väl behövliga stöd-kommentarer som  såna....

Det är tillåtet att vara bitter...
Har suttit som du i omgångar och spanat in bloggar men oftast kammar man noll...


Det är allt vad man behöver ibland för att känna sig back on basic igen!
Läste till sist Sariolas boken ända till slutet. My dear.... Den som skulle varit annorlunda bok. Kändes för mig ganska Perry Mason och Della Street story liknande. Fast slut var verkligen annorlunda eftersom just där, i sista sidorna, avslöjades dubbelspelet. Det var det som var annorlunda. På grund av det att översättare hade glömt språkets grammatik så var det svårt att läsa. Som tur, man förstådd iaf. Nu är bay-bay boken, du ska tillbaka till dit hylla i Stockholm och jag kan fortsätta att läsa Axelssons bok "Is och vatten, vatten och is". Kanske släpper författarinnan ut personerna i frågar från minnestider och man får veta vad händer i nutiden.
Samtidigt har jag läst genom texten om min egen bok. Den fjärde av serien. Och tänker att jag måste verkligen skynda mig, före läsarna glömmer det hela. Ångrar nu lite att jag började med sånt, mycket lättare med enstaka böcker, fast nu är det för sent och det som jag började, det ska jag också avsluta. Mycket jobb som väntar. Det betyder också att jag ska nu till jobbet och imorgon också och litterära verksamhet ska vänta tills fredag. Men då ska jag..... förhoppningsvis ge järnet!

Kommentarer
Postat av: terese

Nu är jag nyfiken...skriver du en bok?...spännande och vilken slags bok pratar vi om?(eller har jag fått detta om bakfoten?)

Kramisar

2012-02-02 @ 13:44:56
URL: http://oetibommet.blogspot.com
Postat av: Monika

Ju, jag skriver. Bara det att jag skriver böcker på estniska, så att jag ger ut dom där. Handlar mest om relationer, men planerar att skriva en deckare också.

Krami-kram

2012-02-02 @ 17:03:40
URL: http://symfonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0