Skrik

Fredag. Mysigt men tyvärr måste man gå snart till jobbet. Fast det är inte så illa som det skulle kunna vara. Ser faktiskt frammot. Men just nu är jag kvar hemma och vattnar blommor och städar lite. TV är på så klart. Står på trean efter gårdagens kväll. Och dom visar... Amerikans Next Top Model. Med stor-profilen J. Alexander...



Men det är inte honom det handlar om. Här. Jag blev störd på flickorna! Varför dom skriker hela tiden? Fattar inte. Spelar inte någon roll vad dom säger till dom, svaret är bara en skrik, som inte slutar. Fast jag är nu trött! Att lyssna på detta. Byter  till kanal fyra. Skidskytte? Som börjar senare så att folk får babbla mer och fylla tiden i TV? Allright! Jag tar ut dammsugaren.

Kommentarer
Postat av: Jennifer :)

Haha så sant :3

2012-02-10 @ 17:27:01
URL: http://smilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0