Ska jag verkligen...?

Var en sväng ut till ICA. Kom på plötsligt att jag vill ha blåbärs kräm och till det - grädde. Plockade ut blåbär från frysen, men grädde hade jag inte. Ja, så är det. Och eftersom jag gick ut, då passade jag på att prata också med frissan och beställa tid. Har varit livet ut långhårig men tyckte i höstas  att jag började se ut som en häxa. En riktigt flyghäxa. Vad kan det bero på? Men i alla fall, beställde tid till en ny klippning. Så att imorgon, efter jobbet, ska det hända. Igen. Jag och kort-kort. Hår. Tänkte att jag kan ju vara en viss tid korthårig. Även om det betyder att klippa, klippa, klippa... Bara det att... snart blir jag less på det. Vet det redan nu :) Och då, när jag kanske om ett år blir igen långhårig, då kan man häxa vidare eller hur...


Kommentarer
Postat av: Anonym

:) Det spelar ingen roll att man klipper sig.

Man är fortfarande en häxa.

Men du är en rolig häxa:)

/-Anders

2012-02-16 @ 18:11:09
Postat av: Alexandra

Hoppas håret blir bra när du klippt dig och att du blir nöjd :)

2012-02-16 @ 18:38:31
URL: http://tikkatini.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0