Riktigt BLÄ... men bara väder!

Riktigt BLÄ-väder. Slask it och slask hit. Det är Tallinn. Min första dag som barnvakt. Roliga två veckor som har precis börjat. Med barnvaktning följer några förmåner (faktiskt) Så att vad fick jag? Ja... Lägenhet mitt i centrum, vit Mercedes (fulltankad så klart), iPhone med abonnemang (bara att prata på), fullproppad kylskåp (hur och när hinner man äta upp det allt?) samt bajsblöjor, babymat, barnen som vägrar sova och kan verkligen skrika. HUR KUL SOM HELST!
Dagen började underbart. Vi var alla kompisar. Än så länge. Då kom farmor för att köra Markus till dagis. Jag passade på att mata Trevor, och efter det lekte han med sin tallrik och sked (vad jag för säkerhets skull diskade före,) så att han blev jätte-jätte trött. Nu sover han. Livet är ju underbart eller hur?
Men före Markus gick till dagis, lekte han fotograf med min kamera. Han fotade sin lillebror. Och så ser ut hans bästa bild...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0