Prommis

Vi var ute. Lysande sol och inte kallt alls. JAG (och det är sant) skulle promenerat hur långt som helst, men min lilla barnbarn, min kompis, blev så trött.







Vi kom tillbaka och jag lyfte honom över i barnvagn och ställde vagnen på balkong, så att han kunde sova ute. Men han låg där, ögonen öppna, nästan en timme före han somnade. Han var helt tyst. Undrar vad han tänkte på eller drömde om? Jag själv drömde ingenting. Hade bråttom för att koka soppa.
Nu är det kväll. Myskväll så klart :D


Kommentarer
Postat av: Julia

grymt fin blogg! är det bara jag som tycker att det är konstigt att grönland heter grönland när det bara är massa snö och is där. Och när island heter island när det inte är någon is där!?

2012-02-29 @ 20:10:47
URL: http://lullzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0