Oslagbar

Min oslagbar iPhone. Ha-ha.... Kan inte låta bli att skratta här. Ensam. Lekte igår med min lilla vita. Var så jädrans trött, ville ingenting, men att ladda ner några app'ar det gick bra. Så klart!



Så det blev lite spel och kindle och gratis böcker av döda författare. Som August Strindberg och Gustaf Hellström. Så att när jag nu i framtiden sitter i en buss eller flygplan eller what ever... då kan jag läsa I Vårbrytningen eller Dagdrömmar. Det sista är faktiskt så passande eller hur?
Laddade ner också blogg.se i iPhone app. Så att nu kan jag blogga ÖVERALLT! Passa er som läser... Igår var  siffran 60. Snacka om vem som blev glad. Men kan säga att det var JAG, Symfony M.
TACKAR ER ALLA!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad är lycka och hur uppnår man den? Läs om vad jag tycker!



http://idawivel.blogg.se/2012/february/vad-ar-lycka-och-hur-uppnar-man-den-las-om-v.html

2012-02-09 @ 20:03:02
URL: http://idawivel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0