Mot solen ändå




Kollade på nyheterna på morgonen och hörde  dagens nyhet. Såg bilder från hotellet. Hade genom åren läst också om hennes livs-stil. Så att... jag egentligen är INTE då så överraskad. Synd  så klart. Hon var en talang, men också en människa, en mamma, en sångare.
Men jag lever mitt liv. Och eftersom det är så underbart väder idag, då kändes det NÖDVÄNDIGT att ta en skön promenad. Kompisen tyckte också så. Och vi gick - mot solen!



Men nu säger min näsa att min rabarberkaka i ung börjar bli klar!  Bättre om jag går och plockar det ut. Efter det en skön bad och då kan man ta en lugn söndagskväll framför TV-n med stickningen i hand och maken vid min sida.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Whitney, en av de vackraste kvinnor som vandrat på vår lilla boll till planet.

Hon sjöng ju bra också.

Lite otur hade hon att aldrig få uppleva Abraur.

Tror hon skulle ha levt nu om hon gjort det.

Hm...rabarberkaka..synd att man inte var i A-jaur.

/-Anders

2012-02-13 @ 17:15:28
Postat av: Sofie

Håller med dig Anders..hon hade nog varit i livet om hon varit i Abraur..

2012-02-15 @ 09:46:18
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0