Men nu!!!

Yes! Nu har jag gjort det. Slutat med ÖVERTÄNKANDE. Så kan man säga. Kollade efter biljetterna till New York och... köpte också. Nu kommer farmor snart, lilla Katarina.



Det har gått redan nästan fyra månader när jag var där sist. Och små-barnet växer alldeles för fort. Känner mig glad. Eftersom bestämde mig och i stort sett - ordnade det jag ville. Nu är det bara att vänta till maj månad. Då åker jag. Lite lång väntan, men tror jag klarar det. Nu när jag vet, när jag ska it. Men i nästa vecka ska jag ju till Tallinn. Där väntar ju mormor. Ska vara barnvakt åt två småttisar :)



Juste. När deras föräldrar ska till India-resa.
Ja. Det är kvar fyra arbetspass före man ska till flyget och på två veckor tänka på helt annat. Som t.ex. blöjor och barnmat. Roligt för mig!
Men ännu är jag kvar hemma och tänker... på dammsugare... Ska man leka lite med han? Kanske får dammtrasan också vara med? Hm...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rekomenderar: - Lek lite med Dan

/-Anders

2012-02-16 @ 18:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0