Lugnt...

Mitt på allt stoppade Helmer all papper i toastol. Precis när jag håll på och tog ut piroger från ung. Och nu är där, i toa,  totalstopp. Tur att vi har en till badrum... :D Och farfar kan senare ta hand om ... vad där nu finns... i ...
Jag försöker komma ihåg vad jag skulle ta med till Tallinn. Men behöver man så mycket saker när man är barnvakt i två veckor? Tror som inte. Ingen användning för högklackade skor eller Party Dress. Så det räcker kanske med mysdress och så.
Ja... Snart ska jag till flyget. Och Helmer sitter redan på sin skoter, han vill komma med mig. Också hälsa på Markus och Trevor. Han sa att han ska åka jättefort efter min flygplan. Det skulle jag vilja se, faktiskt :D


Kommentarer
Postat av: Sofie

Söt unge...tror inte att du behöver så mycket högklackat...enligt min erfarenhet så blir bekväma skor och kläder det bästa när man håller på med barn..ha det så trevligt over there...

2012-02-22 @ 11:03:18
URL: http://auktsjaur.blogspot.com
Postat av: Jennifer

vilken söt bild!

2012-02-22 @ 11:54:55
URL: http://jenniferwiker.blogg.se/
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Allt bra med dig?

Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen om ett bättre liv. Följ även mitt intresse iinom fotograafi.

Säg till om du vill göra bloglovin eller länkbyte!

Kram. Btw, det vore kul om vi kunde kommentera varandras bloggar nån gång om dagen? tycker alltid det är kul med kommentarer :)

2012-02-22 @ 12:02:36
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0