Kväll igen!

Nu är det lugn och ro. Dom som måste, sover. Jag njuter tystnad och vaniljglass och kollar FoxCrime kanal på TV. Och skriver några rad här i bloggen.
Kan inte klaga på barnen. Absolut inte. Då KAN det se ut att jag är en sur mormor. Därför ska jag säga att wauuu, hur kul vi hade! Dom kladdade sig först i tårta, därefter attackerade Markus min dator och samtidigt när jag räddade det, fick Trevor upp kyldörren, tog ut matolja och hällde över köksgolvet. Roligt? Men visst! Jag stoppade ju inte dom. Och fick städa-städa-städa...
Imorgon är ny dag. Kanske händer något som är mindre så roligt?





Kommentarer
Postat av: Vilsen

Önskar Dig en lugn och fin helg. Kram

2012-02-24 @ 23:01:09
URL: http://vilsen-vilsen.blogspot.com/
Postat av: SymfonyM

Det blev fint och lugnt bara att ... överraskning ... jag var verkligen trött eftersom orkade inte spela på dator :)

2012-02-25 @ 10:58:44
URL: http://symfonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0