Kaffekopp...

Nej, jag har inte förstört koppen (som flera andra saker här i dotterns lägenhet) utan jag dricker kaffe. Redan andra kopp, faktiskt. Första drack jag före jag tog upp bebisen. Men nu har tiden gått. Fort. Han är tillbaka i sängen och jag väntar att han somnar. Tror att det blir snart, han är helt tyst...
Det blev en j... lek med digikort igår. Fick ringa flera gånger till leverantör och till sist blev dom så trötta på mig och sa att dom skickar någon på plats för att kolla vad är det för fel.  Kanske Tv modul? Tyvärr kommer ngn. (vem som nu kommer) endast imorgon, torsdag. Men man tar vad man kan (får).
Trevligt iaf att det är strålande sol ute. Igår var det bara en evig snöstorm. Trodde att taket flyger bort. Men nu är allt bra och jag redo för ... vet inte för vad, egentligen :)  Skulle vilja ngt spännande, men har det vardagliga. Så att nu blir det lite städning, och när bebisen vaknar, ska vi en liten sväng ut, till solen. Efteråt ska man laga middag och kanske får vi främmande. Kanske kommer tant Anneli :)
Det är tio dagar kvar barn-vakt-arbete.

Kommentarer
Postat av: Jilina.se

Sv: haha ja det kan jag förstå, det gjorde jag också till dess jag blev beviljad städhjälp pga dom problem jag har.



jasså, lite städning för dig också idag läser jag :).

2012-02-29 @ 13:30:59
URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0