EGO-dag

Om man ska jobba i helgen, då är man ledig i veckan. Jag iaf. Så att jag sitter nu här, hemma bakom min skrivbord, och har min låtsas-helg. Har lyckats ganska bra eftersom snart är kväll och jag har INTE GJORT någonting alls. Eller inte exakt så... Har skrivit brev, ordnat lite med pappersarbete och håller på att laga middag. Stekt lax ska det bli. Med stekta potatisar. Men har hållit mig långt borta från städningen. Eller tvättning. Ska det vara en ego-vilo-dag så ska det vara så - utan för mycket arbete. Tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Sofie Aina

Det låter superskönt med en Ego dag!

2012-02-15 @ 19:25:06
URL: http://sofieaina.se
Postat av: SymfonyM

Och att det är en skön dag :DD

2012-02-15 @ 19:56:02
URL: http://symfonym.blogg.se/
Postat av: Anders

/Har skrivit brev, ordnat lite med pappersarbete och håller på att laga middag. Stekt lax ska det bli. Med stekta potatisar./ Och det är troligen inte allt du gjort.

Kvinnor har en helt annan syn på att inget göra än män.

Vilken tur vi män har:)

/-Anders

2012-02-15 @ 21:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0