Bubbel och bad

Efter en trevligt kväll och allt bubbel och bad blev jag (oväntat och otroligt) jättepigg! I ställe för att somna, kollar jag på en film, var man ser hur farligt det är för att vara chaufför till ett barn. Och nej, det är inte barnet som är problem. Det är kidnapparna, som är efter miljoner och för att slå två flyger med en slag vill också (av någon anledning, dom säger inte varför) ge gift till deltagare i en höjdarmöte. Smart mamma, som mot sin makens vilja hade anställd chauffören som vips (och tur det) - förvandlades till superhjälte.
Vad kan man lära efter att kollat sånt film??? Att lita på magkänslan eller att aldrig lyssna på maken eller att inte kolla mer barnfilmer om superhjältar mitt på natt?

Kommentarer
Postat av: Jilina.se

hahaha vad är det film?

2012-02-27 @ 23:21:31
URL: http://www.jilina.se
Postat av: SymfonyM

Det var Transporter 2. Tydligen är målgruppen 12-åringar. Och det är tyvärr inte då jag... :D

2012-02-27 @ 23:40:43
URL: http://symfonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0