Början...

Min arbetsplats har flyttats. Samma människor, samma arbete men en annan hus i en annan del i stan.



Tur att jag kom ihåg det när jag körde till jobbet på morgonen. Och då var jag på plats. Redo för att ge järnet! Men... var är alla saker? Hittade ingenting. Så att det var bara att börja gå genom alla rum och alla skåp. Till sist började kännas att hm... man fattar och kommer ihåg! Men då var arbetsdag redan nästan slut.
Nu är jag tillbaka hemma och ska koka köttsoppa och baka piroger. Så himla energisk blir man när man kommer hem från jobbet, vet ni. Och när jag är klar med det... Ja, då drar jag till frissan. Så spännande. Känner jag ens igen mig efteråt?

Kommentarer
Postat av: helen

snygg blogg tjejen:)



just nu har en jag en frågestund på bloggen som avslutas ikväll. skulle bara vilja samla ihop några sista frågor, hoppas jag ser dig där! ha ett underbart sportlov, kraam.

2012-02-17 @ 16:50:15
URL: http://radovancev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0