Bjuda på...

Vi hade en riktig matbjudning till småfåglarna. På jobbet. En gammal dyna från utestolen dög utmärkt. Och brödbitar smakade dom. De nyttiga fiberfyllda brödbitar.



Senare, hemma, fick telefonsamtal. En arbetskompis som ville byta söndags arbetspass. Det passade mig utmärkt. Faktiskt. Så jag bytt så gärna. Visst räcker det med fredag-lördag kvällar för en helg. Och bara söndag nästa.
Nu försöker jag göra något nyttigt före jag ska se på TV. Min favvo-programm är Heidi Klum och Project runway och idag börjar åttonde säsong. Om jag skulle kunna börja leva om, då skulle jag till vilket pris som helst vara deltagare där. Får nöja mig med att följa andra istället. Också roligt. Och iaf. stressfri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0