Sushi i kväll

Vi beställde sushi med hemleverans från restaurang. Och god vet hur jag älskar det. Sushi, menar jag. Trodde att vi aldrig äter upp allt men... Skulle kunnat äta mer.
 
 
Efter Katarina var somnat, tände vi ljuset, åt glass coch kollade film (oeh, att det rakade vara en konstig kidnappnings historia. Fast... där var flera lik, som jag tycker om. Bara i film, alltså. Lik i mest oväntade situationen.) Ja, det behövs bara en störd idiot. Ännu värre med flera. Så hemskt. Och jag kan inte mer kolla nyheterna från NEWTOWN. Så många tårar, så många som lider. Typ alla.  Och så orättvist. Så många känslor och emotioner. Jag gråter också och förstår inte varför. Vad hände med killen? Dessutom... konstig historia med gunman´s Adam dator. Han som var autistisk och lätt att manipulera. Var det ngn från cyberworld som uppmuntrade honom? Är rädd att det får vi aldrig veta...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0