Regnig dag

Det regnar och är dimmig. Inget att hurra för. Vi sitter hemma och är sömniga allihop. Andrus är sjuk, tydligen influensa och det finns två andra som sover mitt på dag. Och ju, det var sent frukost. Och det var jag som fick laga det. På beställning. Och det beställdes plättar...
 
 
Middag ska jag då inte laga. Men... det är redan tredje advent. Därför ska vi beställa hem ngt smarrigt som man inte lagar hemma i vanliga fall.
Dessutom är jag fortfarande jätteirriterad över Sandi orkanen!  Min favorit shop  Burlington är  "ner"  och när det öppnas igen vet ingen.  Vi var igår i det som ligger i centrum i New York, men det är inte samma, att promenera till nära hem och ta god tid på sig. Ach, måste jag nog säga.  
Ha det så bra, allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nå ja du får väl hitta på något annat, hur länge är di i USA?

Svar: Hemma igen onsdag :D
Monika

2012-12-16 @ 21:53:42
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0