New York 12.12.12

Återigen i New York. Har tappad räkningen hur många gånger jag har varit här. Landade två tiden och son Andrus med kompis Kristjan hämtade mig från flygplatsen. Och vi körde raka vägen hem. Då lekte vi lite jul och jag fick vara tomtemor :D Efter det gick vi en lång promenad för att köpa färsk lax  till morgondagens middag och cheescake för att börja äta omedelbart. Och herre god, hur gott det cake var med kaffe... Och imorgon... Ja, imorgon ska jag vara barnvakt. Eller nej, det kan kallas kvalitettid med barnbarn. Och med cheesecake  :-)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Såg ju god ut,,får lov att bjuda dig på en som jag brukar göra,,tycker själv att den är himmelsk god..ha det så bra over there i NY..

Svar: Det är kul att ha kvalitetstid med min dancing queen till barnbarn :D
Monika

2012-12-13 @ 16:14:58
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0