Asch... det brinner...

Oj f... Det händer saker när man inte anar. Satt så lugnt och trevligt när jag plötsligt hörde brandlarmet skrika. Jag visste ju att jag hade ingenting på gång, så WHAT CAN IT BE NOW ??? Stormade ut och kände att det luktar lite bränt. "Elsladdar troligen..." tänkte jag. Nästa ögonblick blev det klart att det var matbord som brann. Och varför? Det gamla vanliga. Brinnande ljus som ville ordna en riktigt stor vintereld över hela A-jaur. Jag var hemma ensam och tur var det. Alltså att ngn var hemma! Sprang direkt efter vattnet och kastade allt över brinnande bord och... vad det exploderade!  Paraffin, fick jag veta senare. Det hände typ två timmar sedan men kan inte som lugna ner mig... Och bord... Ja, det går att använda men vi måste börja tänka på en ny, tror jag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0