Alla har vi hobbys

Ingen överraskning att folk är så otroligt olika. Tur med det. Skulle jag se flera dubbelgångare, typ, alla som jag, skulle jag åka raka vägen till dårhuset. Och där kan man hamna även utan att se  överallt si själv. Världen är bara så galen som det bara går. Men det var inte det jag ville säga. Tänkte klaga att det är full av bilar hela gata. SKOTERTÄVLING. Nämligen nu och här. Inte intresserad. Är en bok- och litteraturmänniska. Kattmänniska också. Resegalen också. Men dom där ute tycker om kall vinter, is på sjöar och vind när dom åker fort som... Ja vad?
Det är det jag såg tidigare från fönstret. NU är det bara värre...  Skojar bara! Fast inte... Har vänt mig att det är lugnt och tyst här! På vår gata.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0