Slut....

En saga "Sagan om min bil som jag köpte till min mamma" har fått sin slut. Det blev nu så att firman köpte bilen tillbaka. Genom processen fick vi veta att säljaren inte ens låt verkstad kolla bilen utan sa bara att det är allt i ordning ock kör på... Men hur som helst betalar dom pengarna tillbaka och jag ska inte mer tänka på det. Fast... min mamma är fortvarande utan bil...  Spenderade halva dagen idag för att välja duschdraperiet och matta. Och jag hittade helt matchande. Orange blev det. Till vår ljusbrun  badrum i stugan. Lite färg i det. Nu ska jag ta hand om hundarna och laga middag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill du ha ett nytt iPhone4 skall som du själv designar?
Då är tävlingen på min blogg något för dig! Du hittar den här:
http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/08/02/8359498-tavling-i-samarbete-med-caseappse/#kommentarer

2012-08-07 @ 23:12:14
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0