Några saker man gör är spännande för vem?

Oerhört spännande att leva i händelsernas centrum. I Arvidsjaur alltså. Men på tal om detta vill jag nu uttrycka mitt missnöje. Varför allt detta, som är spännande, händer i nattetid? Jag skulle också vilja vara med och se hur i helsike fick de upp stolpen med gatunamn? Fick de gräva? Med vad? Och kastade de bara det i sjö och det hittade direkt på rätt plats eller hoppade de själva också i vattnet för att få den stående? Jättespännande tycker jag. Och vem var de? Det vill jag också veta. Dessutom vill jag veta varför de kreativa människor agerar i nattetid när alla sover? Dom, påhittiga och som de själv tror, super roliga, ska ju inte behöva gömma sig i mörkret eller hur? Vad är de rädda för?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0