Kall dusch gånger två

Jag är sååååååå sur-sur-sur-sur-sur.... det går bara inte att beskriva. Varför blir det inte bra om man försöker göra det rätta och hjälpa till. Som när jag köpte till min gamla mamma denna bilen
 
 
Fick nu veta att det är en världens skrot och nu är jag skurken som kastade skurhögen till min mammas trägård. Och jag köpte bilen faktiskt från bilaffär. Och dom kollade det över. Och sa att allt är bra, kör på. Så att nu är bilen lämnats in till verkstad. Detsamma var dom sa att allt var bra. Och nu vill jag verkligen veta vad säger dom nu. Hur mycket finns som att fixa, laga, byta osv. Och - vad kommer det allt att kosta. Och vill ha allt det på papper. Så att man kan jämföra med detta "Allt är bara bra, kör på". Kan inte ens tro att jag har blivit grundlurad av bilsäljare. Och förvandlades från trevligt dotter till en skurk. Att lugna ner mig måste jag nu gå och ta en riktigt kall dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0