I´m a popular...

Kan man sjunga så utan vilken som helst röst alls? Jag skulle vilja... Men tyvärr är det inte jag som är populär utan jag satt upp annonsen på Blocket där jag skrev att jag säljer min gammal bil, som är stått flera år och plötsligt var det min svarting som blev så otroligt populär. Nu har jag fått flera mejl t.o.m. från Finland, några har ringt och jag bestämde träffar så att potentiella köpare skulle kunna se bilen. Och nu ringde  en man som sa att det var han som var bilens första ägare och han vill ha det. Han ville köpa det tillbaka. Jag sa åt honom att ringa tillbaka imorgon då vet jag hur det blir... Men han ringde igen efter bara några minuter och sa att han bara kommer och hämtar det och betalar mer vad jag begärde. Nu hade jag inte som ngn val och visst är det småroligt också. Och han ville inte min fortfarande körklar bil ha som reservdelar utan han vill köra med det. Visst måste man ordna flera saker, kan jag ju tro, bilen har varit avställd flera år. Men-men, han startar varje gång jag provar och då kör jag runt stugan. Så att imorgon när han kommer och hämtar bilen, blir det en roligt affär. Förväntningsfull är jag nu :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0