Höna utan...

Känner sig verkligen utan huvud som en höna om man kan nu säga så om sig själv. Verklighet är att jag känner som om jag har tappat bort mig. Kollade även under sängen... Tror faktiskt att det är så på grund att ... jag blev tagen i sängen. Av sotare.  Trodde att dom kommer efter 12, men nej... Och när jag kollade... Ja! Det stodd faktiskt också på pappret att före 12. Ja, så kan det gå! Iaf ville dom se vår öppen spis. Kunde inte förbjuda det eller hur. Och käre god, jag såg verkligen ut som en höna... Klockan 08.00 på morgonen. Överraskad, sömnig och oförstånd.
 
 
Men nu har dom gått, tack ock lov. Och jag ska inte sova vidare. Kanske är det dags att göra ngt vackert, som att sticka eller... Med kaffekopp hos mig så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0