Grilla!

Tänk att man vaknar på morgonen och pang-bom har det börjat det 16 året av äktenskapet. Kan inte tro att det är sant... fast så stor på pappret. Men trevligt idag är det att jag behöver inte laga mat. Nämligen är vi bjudna till grill middag. Det uppskattar jag verkligen. Samtidigt fortsätter "Sagan om bilen".  Först sa mamma att hon ska prata med konsumentverket men idag skriv hon att "Din bil, du kan göra vad du vill. Men tror att bäst för dig är att sälja det". Pratade efter det med dotter och hon sa att dom själv tar hand om bilen, löser alla problem och att jag behöver inte veta ngt. Om det behövs, plötsligt, då får jag veta. Annars måste jag omedelbart åka till stuga så att jag kan inte prata mer med min mamma och bli upphetsad. Verkligen. Så att jag följer råd. Idag grillfest utan att oroa sig över ngt och imorgon raka vägen till stugan. Livet leker. I helgen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0