Bråttom idag...

Åkte tidigt till frissan och det var ju tur att jag hann. Hurra-hurra... Men jag hann, eftersom att jag var vaken så ovanligt tidigt. För det måste jag tacka grannen som väckte mig. Men hon ska till fjällvandring och då ska jag ta hand om hennes tre katter. Och jag tar ju hand om våra tre hundar så att på samma veva eller hur... Och som sagt åkte jag fort till frissan och tillbaka och just nu var min älskade make hemma på lunch och jag fick redan utskällning... Eftersom han, som tror att han vet allt om mode, tyckte inte om min ny frisyr. Faktiskt, sånt har jag aldrig haft förut. Men, inte låt jag honom skrämma mig och sa att han kan ta hand om sina egna hår.... Nu ordnar jag lite med hjortron för att frysa ner dom och då har jag utbildning hos grannen. Problemet är att en av hennes mysiga katter, en fin långhårig katt, har litet sår på benen. Så att jag får vara veterinär också. Häftigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0