Blåbär-liv!

Det tog bara fem (!!!) timmar igår att rensa blåbär. Hade faktiskt hjälp också. Helmer tog massor med orensade och hjälpte dom i skål med rensade. Tack för det, min lilla söta kompis. Och lilla Elly hjälpte jag själv att äta upp rensade bär. Roligt var det iaf. Efter det åt vi glass och efter det blev småbråk om vem ska bära bort tallrikar. För mycket hjälp kan man glatt säga. Men - aldrig fel med det :) När jag slutade var klockan redan elva. Men NU ÄR DET GJORT! Idag ska jag ut en sväng för att handla mat, starta tvättmaskin och då ska jag LATA mig. Ursäkt för det också  - kämpar fortvarande med söndagens plötslig ryggskott.
Trevligt dag till alla :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0