Söker båda efter spänning och mys...

Visst vill folk vara synsk eftersom att alla tycker om att säga: vad var det jag sa??? I min stora överraskning upptäckte jag, att det jag drömde om, finns i verkligheten. Tänkte  bara, att jag mår ju så otroligt bra när jag ligger i solarium.  Och jag älskar ju så mycket att bada.  Tänk om jag i stället i solarium skulle ligga i varm  vatten? Och nej... inte på stranden i nästan kall vatten där det hörs alla möjliga ljud och skrik. Utan ligga i vattnet i tystnad. I Lugn och ro. Nästan som att meditera!  Eller tänk sig att ge bort et överraskning till brudparet? Skicka dom direkt till semesterort med lyftballong? Ha-ha... Cool eller hur? Ah, visst kan man åka själv med det också. Med lyftballongen alltså. Man söker ju efter spänning, så klart. Fast kanske är det bättre att skicka i väg kompis du är trött på? Förlåt, det var bara tanke...  Det finns så många anledningar och möjligheter till att göra ngt spännande, mysigt, coolt och roligt så att jag tror - det är bättre om man klickar själv på upplevelser Norrbotten och bestämmer sig vad det dehövs akut. Önskar lycka till. Jag är redan på gång!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0